Subject: Fwd: Karistusseadustiku muutmise seaduse väljatöötamiskavatsus
From: "Anneli Matsi" <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Fri, 16 May 2025 14:11:46 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Saadan avalduse seoses kaasamisega Karistusseadustiku muutmise seaduse 
väljatöötamiskavatsussse. Dokumendi lisan manusesse.

Kõike head soovides

Anneli Matsi
tegevjuht
Varjupaikade MTÜ
tel 5386 9060
[email-masked]
www.varjupaik.ee <http://www.varjupaik.ee>

------------------------------------

Loomale uue kodu leidmiseks kulub keskmiselt kolm kuud. Toeta meie tööd ja 
aitame loomad kiiresti koju! Püsiannetust või ühekordset annetust saab 
mugavalt teha läbi meie kodulehe www.varjupaik.ee/toeta 
<http://www.varjupaik.ee>

---------- Forwarded Message ----------
From: [email-masked]
Date: Monday, 05. May 2025 at 14:19
Subject: Karistusseadustiku muutmise seaduse väljatöötamiskavatsus
To: Tallinna Ringkonnakohus <[email-masked]>, Tartu Ringkonnakohus 
<[email-masked]>, Harju Maakohus Tallinna kohtumaja 
<[email-masked]>, Pärnu Maakohus <[email-masked]>, Tartu 
Maakohus <[email-masked]>, Viru Maakohus <[email-masked]>, 
Tartu Ülikooli õigusteaduskond <[email-masked]>, Eesti Arstide Liit 
<[email-masked]>, Eesti Õdede Liit <[email-masked]>, Eesti Haiglate 
Liit <[email-masked]>, Eesti Kiirabi Liit <[email-masked]>, MTÜ 
Vägivalla Elu Kaitseks <[email-masked]>, Eesti Naiste Varjupaikade Liit 
<[email-masked]>, Eesti Puuetega Inimeste Koda <[email-masked]>, 
Eesti Seksuaaltervise Liit <[email-masked]>, MTÜ Oma Tuba/Feministeerium 
<[email-masked]>, Naiste Tugi- ja Teabekeskus <[email-masked]>, 
Eesti Inimõiguste Keskus <[email-masked]>, Naistearstide Selts 
<[email-masked]>, Eesti Psühhiaatrite Selts <[email-masked]>, MTÜ Lastekaitse Liit 
<[email-masked]>, MTÜ Eesti Loomakaitse Selts 
<[email-masked]>, MTÜ Eestimaa Loomakaitse Liit <[email-masked]>, 
MTÜ Loomus <[email-masked]>, Varjupaikade MTÜ <[email-masked]>, MTÜ Eesti 
Loomaarstide Koda <[email-masked]>, Eesti Omanike Keskliit 
<[email-masked]>, MTÜ Eesti Korteriühistute Liit <[email-masked]>, Eesti 
Pensionäride Ühenduste Liit <[email-masked]>

Tere!

Teile on saadetud Justiits- ja Digiministeeriumi dokumendihaldussüsteemi 
Delta kaudu dokument.

Ootame tagasisidet 26.05.2025, link EIS-i

https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/1f458aa7-76d3-4195-81bc-c3684671dc19

Pealkiri: Karistusseadustiku muutmise seaduse eelnõu väljatöötamiskavatsus

Registreerimise kuupäev: 05.05.2025

Registreerimise number: 8-1/3991-1.

Lugupidamisega

Justiits- ja Digiministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 620 8100
e-post: [email-masked]
www.justdigi.ee

---------- Edastatud sõnum ----------
Saatja: Varjupaikade MTÜ <[email-masked]>
Kuupäev: Monday, 05. May 2025 kell 15:28
Pealkiri: Fwd: Karistusseadustiku muutmise seaduse väljatöötamiskavatsus
Adressaat: Anneli Matsi <[email-masked]>

Edastan

Varjupaikade MTÜ
------------------------------------

Loomale uue kodu leidmiseks kulub keskmiselt kolm kuud. Toeta meie tööd ja 
aitame loomad kiiresti koju! Püsiannetust või ühekordset annetust saab 
mugavalt teha läbi meie kodulehe www.varjupaik.ee/toeta 
<http://www.varjupaik.ee/>

---------- Forwarded Message ----------
From: [email-masked]
Date: Monday, 05. May 2025 at 14:19
Subject: Karistusseadustiku muutmise seaduse väljatöötamiskavatsus
To: Tallinna Ringkonnakohus <[email-masked]>, Tartu Ringkonnakohus 
<[email-masked]>, Harju Maakohus Tallinna kohtumaja 
<[email-masked]>, Pärnu Maakohus <[email-masked]>, Tartu 
Maakohus <[email-masked]>, Viru Maakohus <[email-masked]>, 
Tartu Ülikooli õigusteaduskond <[email-masked]>, Eesti Arstide Liit 
<[email-masked]>, Eesti Õdede Liit <[email-masked]>, Eesti Haiglate 
Liit <[email-masked]>, Eesti Kiirabi Liit <[email-masked]>, MTÜ 
Vägivalla Elu Kaitseks <[email-masked]>, Eesti Naiste Varjupaikade Liit 
<[email-masked]>, Eesti Puuetega Inimeste Koda <[email-masked]>, 
Eesti Seksuaaltervise Liit <[email-masked]>, MTÜ Oma Tuba/Feministeerium 
<[email-masked]>, Naiste Tugi- ja Teabekeskus <[email-masked]>, 
Eesti Inimõiguste Keskus <[email-masked]>, Naistearstide Selts 
<[email-masked]>, Eesti Psühhiaatrite Selts <[email-masked]>, MTÜ Lastekaitse Liit 
<[email-masked]>, MTÜ Eesti Loomakaitse Selts 
<[email-masked]>, MTÜ Eestimaa Loomakaitse Liit <[email-masked]>, 
MTÜ Loomus <[email-masked]>, Varjupaikade MTÜ <[email-masked]>, MTÜ Eesti 
Loomaarstide Koda <[email-masked]>, Eesti Omanike Keskliit 
<[email-masked]>, MTÜ Eesti Korteriühistute Liit <[email-masked]>, Eesti 
Pensionäride Ühenduste Liit <[email-masked]>

Tere!

Teile on saadetud Justiits- ja Digiministeeriumi dokumendihaldussüsteemi 
Delta kaudu dokument.

Ootame tagasisidet 26.05.2025, link EIS-i

https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/1f458aa7-76d3-4195-81bc-c3684671dc19

Pealkiri: Karistusseadustiku muutmise seaduse eelnõu väljatöötamiskavatsus

Registreerimise kuupäev: 05.05.2025

Registreerimise number: 8-1/3991-1.

Lugupidamisega

Justiits- ja Digiministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 620 8100
e-post: [email-masked]
www.justdigi.ee

---------- Edastatud sõnum ----------
Saatja: Varjupaikade MTÜ <[email-masked]>
Kuupäev: Monday, 05. May 2025 kell 15:28
Pealkiri: Fwd: Karistusseadustiku muutmise seaduse väljatöötamiskavatsus
Adressaat: Anneli Matsi <[email-masked]>

Edastan

Varjupaikade MTÜ
------------------------------------

Loomale uue kodu leidmiseks kulub keskmiselt kolm kuud. Toeta meie tööd ja 
aitame loomad kiiresti koju! Püsiannetust või ühekordset annetust saab 
mugavalt teha läbi meie kodulehe www.varjupaik.ee/toeta 
<http://www.varjupaik.ee/>

---------- Forwarded Message ----------
From: [email-masked]
Date: Monday, 05. May 2025 at 14:19
Subject: Karistusseadustiku muutmise seaduse väljatöötamiskavatsus
To: Tallinna Ringkonnakohus <[email-masked]>, Tartu Ringkonnakohus 
<[email-masked]>, Harju Maakohus Tallinna kohtumaja 
<[email-masked]>, Pärnu Maakohus <[email-masked]>, Tartu 
Maakohus <[email-masked]>, Viru Maakohus <[email-masked]>, 
Tartu Ülikooli õigusteaduskond <[email-masked]>, Eesti Arstide Liit 
<[email-masked]>, Eesti Õdede Liit <[email-masked]>, Eesti Haiglate 
Liit <[email-masked]>, Eesti Kiirabi Liit <[email-masked]>, MTÜ 
Vägivalla Elu Kaitseks <[email-masked]>, Eesti Naiste Varjupaikade Liit 
<[email-masked]>, Eesti Puuetega Inimeste Koda <[email-masked]>, 
Eesti Seksuaaltervise Liit <[email-masked]>, MTÜ Oma Tuba/Feministeerium 
<[email-masked]>, Naiste Tugi- ja Teabekeskus <[email-masked]>, 
Eesti Inimõiguste Keskus <[email-masked]>, Naistearstide Selts 
<[email-masked]>, Eesti Psühhiaatrite Selts <[email-masked]>, MTÜ Lastekaitse Liit 
<[email-masked]>, MTÜ Eesti Loomakaitse Selts 
<[email-masked]>, MTÜ Eestimaa Loomakaitse Liit <[email-masked]>, 
MTÜ Loomus <[email-masked]>, Varjupaikade MTÜ <[email-masked]>, MTÜ Eesti 
Loomaarstide Koda <[email-masked]>, Eesti Omanike Keskliit 
<[email-masked]>, MTÜ Eesti Korteriühistute Liit <[email-masked]>, Eesti 
Pensionäride Ühenduste Liit <[email-masked]>

Tere!

Teile on saadetud Justiits- ja Digiministeeriumi dokumendihaldussüsteemi 
Delta kaudu dokument.

Ootame tagasisidet 26.05.2025, link EIS-i

https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/1f458aa7-76d3-4195-81bc-c3684671dc19

Pealkiri: Karistusseadustiku muutmise seaduse eelnõu väljatöötamiskavatsus

Registreerimise kuupäev: 05.05.2025

Registreerimise number: 8-1/3991-1.

Lugupidamisega

Justiits- ja Digiministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 620 8100
e-post: [email-masked]
www.justdigi.ee

---------- Edastatud sõnum ----------
Saatja: Varjupaikade MTÜ <[email-masked]>
Kuupäev: Monday, 05. May 2025 kell 15:28
Pealkiri: Fwd: Karistusseadustiku muutmise seaduse väljatöötamiskavatsus
Adressaat: Anneli Matsi <[email-masked]>

Edastan

Varjupaikade MTÜ
------------------------------------

Loomale uue kodu leidmiseks kulub keskmiselt kolm kuud. Toeta meie tööd ja 
aitame loomad kiiresti koju! Püsiannetust või ühekordset annetust saab 
mugavalt teha läbi meie kodulehe www.varjupaik.ee/toeta 
<http://www.varjupaik.ee/>

---------- Forwarded Message ----------
From: [email-masked]
Date: Monday, 05. May 2025 at 14:19
Subject: Karistusseadustiku muutmise seaduse väljatöötamiskavatsus
To: Tallinna Ringkonnakohus <[email-masked]>, Tartu Ringkonnakohus 
<[email-masked]>, Harju Maakohus Tallinna kohtumaja 
<[email-masked]>, Pärnu Maakohus <[email-masked]>, Tartu 
Maakohus <[email-masked]>, Viru Maakohus <[email-masked]>, 
Tartu Ülikooli õigusteaduskond <[email-masked]>, Eesti Arstide Liit 
<[email-masked]>, Eesti Õdede Liit <[email-masked]>, Eesti Haiglate 
Liit <[email-masked]>, Eesti Kiirabi Liit <[email-masked]>, MTÜ 
Vägivalla Elu Kaitseks <[email-masked]>, Eesti Naiste Varjupaikade Liit 
<[email-masked]>, Eesti Puuetega Inimeste Koda <[email-masked]>, 
Eesti Seksuaaltervise Liit <[email-masked]>, MTÜ Oma Tuba/Feministeerium 
<[email-masked]>, Naiste Tugi- ja Teabekeskus <[email-masked]>, 
Eesti Inimõiguste Keskus <[email-masked]>, Naistearstide Selts 
<[email-masked]>, Eesti Psühhiaatrite Selts <[email-masked]>, MTÜ Lastekaitse Liit 
<[email-masked]>, MTÜ Eesti Loomakaitse Selts 
<[email-masked]>, MTÜ Eestimaa Loomakaitse Liit <[email-masked]>, 
MTÜ Loomus <[email-masked]>, Varjupaikade MTÜ <[email-masked]>, MTÜ Eesti 
Loomaarstide Koda <[email-masked]>, Eesti Omanike Keskliit 
<[email-masked]>, MTÜ Eesti Korteriühistute Liit <[email-masked]>, Eesti 
Pensionäride Ühenduste Liit <[email-masked]>

Tere!

Teile on saadetud Justiits- ja Digiministeeriumi dokumendihaldussüsteemi 
Delta kaudu dokument.

Ootame tagasisidet 26.05.2025, link EIS-i

https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/1f458aa7-76d3-4195-81bc-c3684671dc19

Pealkiri: Karistusseadustiku muutmise seaduse eelnõu väljatöötamiskavatsus

Registreerimise kuupäev: 05.05.2025

Registreerimise number: 8-1/3991-1.

Lugupidamisega

Justiits- ja Digiministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 620 8100
e-post: [email-masked]
www.justdigi.ee