Subject: C-254/25
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 15 May 2025 13:09:06 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], 
[email-masked], [email-masked], 
[email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/218
Kohtuasja number: C-254/25
Vastuse kuup�ev: 29.05.2025
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: elamisluba; kolmanda riigi kodanik; �igus heale haldusele; �igus 
t�husale �iguskaitsevahendile; �iguskaitse k�ttesaadavus
�iguslikud vormid: direktiiv 2016/801/EL; ELL artikkel 2; ELL artikkel 4; 
ELL artikkel 6; EL p�hi�iguste harta artikkel 20; EL p�hi�iguste harta 
artikkel 21; EL p�hi�iguste harta artikkel 41; EL p�hi�iguste harta artikkel 
47; EL p�hi�iguste harta artikkel 51; EL p�hi�iguste harta artikkel 52; ELTL 
artikkel 10; ELTL artikkel 18; ELTL artikkel 67

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8159

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium