Subject: C-250/25
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 15 May 2025 11:17:30 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/217
Kohtuasja number: C-250/25
Vastuse kuup�ev: 29.05.2025
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: ajakirjandusv�ljaannete v�i nende osade �ldsusele k�ttesaadavaks 
tegemine; autori�igused info�hiskonnas; reprodutseerimis�iguse erandid; 
suurel keelemudelil p�hinev juturobot; tehisintellekt (AI)
�iguslikud vormid: direktiiv 2001/29/E�; direktiiv (EL) 2019/790

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8158

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium