Subject: C-229/25
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 14 May 2025 12:17:04 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked], 
[email-masked], [email-masked], [email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/214
Kohtuasja number: C-229/25
Vastuse kuup�ev: 28.05.2025
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: ettemaksude tasumine; lepingu t�hisus; n�uete aegumist�htaeg; 
tagasin�ue; tagasit�itmiskohustus; turismikinnisvara v�i samalaadse 
kinnisvara kasutus�iguse leping
�iguslikud vormid: direktiiv 2008/122/E�; direktiiv 94/47/E�

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8155

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium