Subject: C-188/25
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 13 May 2025 11:01:00 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked], 
[email-masked], [email-masked], [email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/212
Kohtuasja number: C-188/25
Vastuse kuup�ev: 27.05.2025
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: direktiivi kohaldamisala; eba�iglased tingimused 
tarbijalepingutes; eluaseme ehitamiseks toetuse andmise leping; k�rgema 
siseriikliku kohtu erinev t�lgendus; otsuse �iguslik siduvus; riiklik 
elamuarendusfond
�iguslikud vormid: direktiiv 93/13/EM�

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8153

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium