Subject: FW: Eesti Andmekaitse Liidu vastus isikuandmete kaitse seaduse muutmise seaduse väljatöötamiskavatsusele
From: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
To: "Liivia Gussarova" <[email-masked]>
Date: Tue, 13 May 2025 09:09:13 +0300

Tähelepanu!
Kiri saabus väljastpoolt ametit/RM valitsemisala. Palume linke ja faile
mitte avada, kui kiri on saabunud tundmatult aadressilt!

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Monday, May 12, 2025 3:26 PM
To: Justiits- ja Digiministeerium <[email-masked]>
Subject: Eesti Andmekaitse Liidu vastus isikuandmete kaitse seaduse
muutmise seaduse väljatöötamiskavatsusele

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Edastan Eesti Andmekaitse Liidu vastuse Justiits- ja Digiministeeriumi
poolt 10.04.2025 edastatud isikuandmete kaitse seaduse muutmise seaduse
väljatöötamiskavatsusele.

Lugupidamisega

Marit Saaretalu

Eesti Andmekaitse Liit

juhatuse liige