Subject: [EIS] Ülesanne täitmiseks: eelnõu RIIGIKOGU/25-0505 - "Alusharidusseaduse ning Eesti Vabariigi haridusseaduse muutmise ja sellega seonduvalt teiste seaduste muutmise seaduse (õppimiskohustuse kehtestamine) muutmise seaduse eelnõu (644 SE)"
From: <[email-masked]>
To: "[email-masked]"
Date: Tue, 13 May 2025 14:12:11 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

EISi teade

Eelnõude infosüsteemis (EIS) on antud täitmiseks ülesanne.
Eelnõu toimik: RIIGIKOGU/25-0505 - Alusharidusseaduse ning Eesti Vabariigi 
haridusseaduse muutmise ja sellega seonduvalt teiste seaduste muutmise 
seaduse (õppimiskohustuse kehtestamine) muutmise seaduse eelnõu (644 SE)

Eelnõu kohta seisukoha esitamine vastavalt Riigikantselei 13.5.2025 
resolutsioonile

Osapooled: Haridus- ja Teadusministeerium; Regionaal- ja 
Põllumajandusministeerium

Tähtaeg: 22.05.2025 23:59

Ülesandega seonduvad dokumendid on kättesaadavad EISis.
Link eelnõu toimiku vaatele: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/875f94bc-2ff4-402c-a45b-5c7e04027731
Link menetlusetapile: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/875f94bc-2ff4-402c-a45b-5c7e04027731?activity=2

Eelnõude infosüsteem (EIS)
https://eelnoud.valitsus.ee/main