Subject: Webdesktop: Informatsiooni edastamine
From: "Webdesktop" <[email-masked]>
To: "[email-masked]"
Date: Wed, 7 May 2025 11:00:01 +0300

Tere

Edastame Teile Uganda Info- ja kommunikatsioonitehnoloogia ministeeriumist 
saabunud info E-valitsemise konverentsil osalemise kohta.

Manusest leiate kaks faili kuna adressaadid ja konverentsi nimed on läinud 
vahetusse, nimelt minister Pakostale on adresseeritud kiri kus teatatakse 
Aafrika Ärifoorumil osalemise kohta ning välisminister Tsahknale omakorda 
E-valitsemise konverentsil osalemise info.

Parimate soovidega

Merily Kask
Referent
637 7200
Välisministeerium
[email-masked]

*** TÄHELEPANU *** See e-kiri (kaasa arvatud manused) on mõeldud ainult 
e-kirja adressaatidele ning võib sisaldada ametialaseks kasutamiseks 
ettenähtud teavet. Teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata 
edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada. Juhul, kui 
Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, palun teavitage sellest 
kohe saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

*** ATTENTION *** This e-mail and its attachments may contain official 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately, delete this e-mail and destroy any copies. Any dissemination or 
use of this information by a person other than the intended recipient is 
unauthorized and may be unlawful.