Subject: Vandetõlgi aruanne
From: "Siret Laasner" <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium"
Date: Fri, 24 Jan 2025 14:59:18 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Saadan vandetõlgi aruande 2024. aasta kohta (vt manus).

Ühtlasi soovin teada, kas mul oleks võimalik omandada lähiajal ka õigus 
tõlkida suunal inglise-eesti?

Viimasel ajal on hüppeliselt tõusnud inglise-eesti vandetõlgete 
tellimuspäringute arv, kuid olen sunnitud nendest tellimustest loobuma, sest 
mul puudub seadusega vastava keelesuuna tõlkimise õigus. Kuna töötan 
põhikohaga eesti-inglise-eesti tõlkijana, siis on mul üle 10 aasta kogemust 
suunal inglise-eesti.

Ehk oskate mu küsimusele tagasisidet anda.

Lugupidamisega
Siret Laasner, eesti-inglise vandetõlk