Subject: Teabenõue
From: "Rein Parelo" <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium"
Cc: "Rein Parelo" <[email-masked]>
Date: Tue, 6 May 2025 16:23:15 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.
Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.
Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.	Austatud
Justiits- ja Digiministeerium
 
Rahandusministeerium on oma veebilehel avaldanud riigi kuluarvestuse
infosüsteemi KAIS juhendi/käsiraamatu
https://fin.ee/riigi-rahandus-ja-maksud/riigieelarve-ja-eelarvestrateegia/
tegevuspohise-eelarvestamise-kasiraamat/reeglite-tabel-reeglid (edaspidi
nimetatud ka: „Juhend“).
Avaliku teabe seaduse § 6 alusel palun Justiits- ja Digiministeeriumil
väljastada Optime OÜ-le järgmine teave:
 
1.  26. septembril 2024 Vabariigi Valitsuse poolt Riigikogule esitatud
riigi 2025.a. eelarve seaduse eelnõu aluseks olnud andmed Justiits- ja
Digiministeeriumi osas:
*   Juhendi punktides 9.3.1.2. ja 9.3.1.3. viidatud tabel REEGLID ja tabel
REEGLID_JRK. Kui mudel on 2025 eelarve koostamise ajast muuutnud ja
vastavat versiooni ole salvestatud, siis väljastada viimane kehtiv
versioon;
*   loendite tabelid ASUTUS, RESS, ORG, LOOK, KONTO, EAP, OBJ, WBS, GRANT;
*   eelarve sisendandmed, st Juhendi punktis 9.3.1.1. viidatud tabel ECE;
2.  tegelikud andmed (summad) ministeeriumi majandusarvestusest
(pearaamatust) dimensioonide ASUTUS, RESS, ORG, LOOK, KONTO, EAP,
OBJ,WBS,GRANT ja kuude lõikes perioodis 01.01.2024-31.03.2025
 
Olen teadlik, et mudel on koostatud kasutamiseks spetsiifilises tarkvaras.
Palun andmed väljastada kas xlsx või csv vormingus.
 
Juhul, kui küsitud on andmed on olemas avaandmetena, palun viidata
allikale ja neid andmeid täiendavalt esitada ei ole vaja.
 
Palun taotletav teave saata e-posti aadressile [email-masked].
 
Lugupidamisega
Rein Parelo
Optime OÜ
5034651