Subject: Webdesktop: Põhjendatud arvamus - rikkumismenetlus 2024/0267
From: "Webdesktop" <[email-masked]>
To: "[email-masked]",Martin Jõgi
Cc: <[email-masked]>
Date: Wed, 7 May 2025 14:20:01 +0300

Reg. number: 15.3-4/7437-5
Reg. kuupäev: 07.05.2025

Tere

Edastame Euroopa Komisjoni Eesti Vabariigile adresseeritud põhjendatud 
arvamuse, seoses sellega, et Eesti ei ole teatanud komisjonile täielikest 
ülevõtmismeetmetest, millega rakendataks kõik Euroopa Parlamendi ja nõukogu 
14. detsembri 2022. aasta direktiivi (EL) 2022/2555 (mis käsitleb meetmeid, 
millega tagada küberturvalisuse ühtlaselt kõrge tase kogu liidus, ja millega 
muudetakse määrust (EL) nr 910/2014 ja direktiivi (EL) 2018/1972 ning 
tunnistatakse kehtetuks direktiiv (EL) 2016/1148 (küberturvalisuse 2. 
direktiiv)) sätted (rikkumismenetlus 2024/0267).

Palun edastage oma seisukoht komisjoni etteheidete osas hiljemalt 28. maiks 
2025 aadressile [email-masked].

Lugupidamisega

Katre Jaakson
EL õiguse büroo
Välisministeerium
[email-masked]