Subject: [EIS] Ülesanne täitmiseks: eelnõu RIIGIKOGU/25-0428 - "Hädaolukorra seaduse ja teiste seaduste muutmise seaduse eelnõu (635 SE)"
From: <[email-masked]>
To: "[email-masked]"
Date: Tue, 6 May 2025 10:25:46 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

EISi teade

Eelnõude infosüsteemis (EIS) on antud täitmiseks ülesanne.
Eelnõu toimik: RIIGIKOGU/25-0428 - Hädaolukorra seaduse ja teiste seaduste 
muutmise seaduse eelnõu (635
SE)

Eelnõu kohta seisukoha esitamine vastavalt Riigikantselei 24.4.2025 
resolutsioonile

Osapooled: Siseministeerium

Tähtaeg: 15.05.2025 23:59

Ülesandega seonduvad dokumendid on kättesaadavad EISis.
Link eelnõu toimiku vaatele: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/74ddc04f-36d5-41d3-9f1a-a0c81b9d29b0
Link menetlusetapile: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/74ddc04f-36d5-41d3-9f1a-a0c81b9d29b0?activity=2

Eelnõude infosüsteem (EIS)
https://eelnoud.valitsus.ee/main