Subject: C-234/25
From: <[email-masked]>
To: "[email-masked]", <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 5 May 2025 16:05:40 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked],
[email-masked], [email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/199
Kohtuasja number: C-234/25
Vastuse kuupäev: 19.05.2025
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: digitaalse infosisu tarnimine; lepingust taganemise õigus;
tarbija õigused; digiteenus
Õiguslikud vormid: direktiiv 2011/83/EL; direktiiv 2019/770; direktiiv
93/13/EMÜ; direktiiv (EL) 2019/2161

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8140

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium