Subject: C-232/25
From: <[email-masked]>
To: "[email-masked]", <[email-masked]>
Date: Mon, 5 May 2025 13:46:08 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/147
Kohtuasja number: C-232/25
Vastuse kuupäev: 19.05.2025
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: kohtualluvus; kohtualluvuse tuvastamine; rahvusvaheline
kohtualluvus; isikuõiguste rikkumine
Õiguslikud vormid: määrus (EL) nr 1215/2012; määrus (EÜ) nr 44/2001

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8088

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium