Subject: Webdesktop: EU Pilot päring EUP(2025)10870
From: "Webdesktop" <[email-masked]>
To: "Virge Aasa", "vana RAM Info"
Cc: "[email-masked]",Martin Jõgi, <[email-masked]>
Date: Wed, 30 Apr 2025 12:30:01 +0300

Reg. number: 15.3-5/2743
Reg. kuupäev: 30.04.2025
ASUTUSESISESEKS KASUTAMISEKS 
Märge tehtud: 30.04.2025
Juurdepääsupiirang kehtib kuni menetluse lõpuni 
Alus: AvTS § 35 lg 1 p 3
Teabevaldaja: Välisministeerium

Tere

Edastame Euroopa Komisjonilt EU Pilot andmebaasi kaudu tulnud päringu
EUP(2025)10870, mis puudutab ulatust, milles võib kasutada kuuenda
maksustamisalase halduskoostöö direktiivi (DAC6) artikli 8ab lõikes 5
sätestatud õigust loobuda teabe esitamisest kutsesaladuse hoidmise
kohustuse tõttu.

Ootame teie vastust hiljemalt 27.06.2025 aadressile [email-masked].

Lisainfo manuses.

Lugupidamisega

Katre Jaakson
EL õiguse büroo
Välisministeerium
[email-masked]

Teadmiseks: Justiits- ja Digiministeerium

*** TÄHELEPANU *** See e-kiri (kaasa arvatud manused) on mõeldud ainult
e-kirja adressaatidele ning võib sisaldada ametialaseks kasutamiseks
ettenähtud teavet. Teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata
edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada. Juhul,
kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, palun teavitage
sellest kohe saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

*** ATTENTION *** This e-mail and its attachments may contain official
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately, delete this e-mail and destroy any copies. Any
dissemination or use of this information by a person other than the
intended recipient is unauthorized and may be unlawful.