Subject: FW: KOV määrused haldusmenetluse seaduse alusel kehtetuks
From: "Gerly Kuivkaev - JUSTDIGI" <[email-masked]>
To: "[email-masked]"
Date: Mon, 28 Apr 2025 17:35:50 +0300

From: jarko nõmme <[email-masked]>
Sent: Friday, April 25, 2025 9:14 PM
To: Gerly Kuivkaev - JUSTDIGI <[email-masked]>
Subject: KOV määrused haldusmenetluse seaduse alusel kehtetuks

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Olen Anijauudised.ee-st kas saaksite seda tulevast seadusemuudatust
täpsemalt kirjeldada ?

Võiks välja tuua ka mõned näited

--

Lugupidamisega,

Jarko Nõmme

53301865

Anijauudised MTÜ

Anijauudised.ee