Subject: C-204/25
From: <[email-masked]>
To: "[email-masked]", <[email-masked]>
Date: Thu, 24 Apr 2025 17:21:00 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/186
Kohtuasja number: C-204/25
Vastuse kuupäev: 08.05.2025
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: füüsilisest isikust ettevõtjana tegutsevad kaubandusagendid;
imperatiivsed sätted; kaubandusagendileping; lepingu lõpetamine;
lepinguvabadus
Õiguslikud vormid: direktiiv 86/653/EMÜ

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8127

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium