Subject: Meilimine: VIRU MAAKOHTU ARVAMUS KOHTUTE LIITMISE KOHTA
From: "Angelina Abol" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Risto Kaljurand", "[email-masked]", <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Fri, 25 Apr 2025 08:55:40 +0300

Lp Eesti Reformierakonna fraktsioon
Lp Erakonna Eesti 200 fraktsioon
Lp Peaministri büroo
Lp Justiits- ja digiminister pr Liisa-Ly Pakosta
Lp Riigikogu õiguskomisjoni esimees hr Madis Timpson
Lp Riigikogu põhiseaduskomisjoni esimees hr Ando Kiviberg

Edastan Viru Maakohtu kohtunike arvamuse (manuses) kohtute liitmise kohta.

Lugupidamisega,
Angelina Abol
Kohtunik
Viru Maakohtu esimehe ülesannetes

Teie sõnum on valmis saatmiseks koos järgmise faili või lingitud
manustega:

VIRU MAAKOHTU ARVAMUS KOHTUTE LIITMISE KOHTA

Arvutiviiruste eest kaitsmiseks võivad meiliprogrammid keelata teatud
tüüpi failimanuste saatmise või vastuvõtmise. Kontrollige oma e-posti
turbesätteid, et määrata, kuidas manustega toimida.