Subject: C-214/25
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "[email-masked]", <[email-masked]>
Date: Thu, 24 Apr 2025 18:30:06 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/187
Kohtuasja number: C-214/25
Vastuse kuupäev: 08.05.2025
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: isikuandmete kaitse; isikuandmete kogumine ja kasutamine;
juhiga renditeenuse osutamine; proportsionaalsuse põhimõte; üksikisikute
õigus isikuandmete kaitsele
Õiguslikud vormid: ELL artikkel 5; määrus (EL) nr 2016/679

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8128

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium