Subject: C-219/25 (PPU)
From: <[email-masked]>
To: "[email-masked]", <[email-masked]>
Date: Wed, 23 Apr 2025 17:45:03 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/140
Kohtuasja number: C-219/25 (PPU)
Vastuse kuupäev: 30.04.2025
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: EL kodakondsus; isikute väljaandmine; oht, et isikule saab
osaks ebainimlik või väärikust alandav kohtlemine; otsuse siduvus teistele
liikmesriikidele; õigus õiglasele kohtulikule arutamisele; väljaandmisest
keeldumine
Õiguslikud vormid: EIÕK artikkel 3; EIÕK artikkel 6; EL põhiõiguste harta
artikkel 19; EL põhiõiguste harta artikkel 47; ELTL artikkel 67; ELTL
artikkel 82

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8081

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium