Subject: C-198/25
From: <[email-masked]>
To: "[email-masked]", <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 23 Apr 2025 12:55:09 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked],
[email-masked], [email-masked],
[email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/179
Kohtuasja number: C-198/25
Vastuse kuupäev: 07.05.2025
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: liikmesriigi kohtu pädevus; otsuse läbivaatamine ja muutmine;
uued dokumendid või tõendid; varjupaiga taotlemise menetlus;
varjupaigataotluse hindamine; varjupaigataotluse rahuldamata jätmise otsus
Õiguslikud vormid: direktiiv 2011/95/EL; direktiiv 2013/32/EL; EL
põhiõiguste harta artikkel 47

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8120

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium