Subject: C-190/25
From: <[email-masked]>
To: "[email-masked]", <[email-masked]>
Date: Wed, 23 Apr 2025 14:39:38 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/182
Kohtuasja number: C-190/25
Vastuse kuupäev: 07.05.2025
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: abielu kehtetuks tunnistamine; abielulahutus; kohtualluvus;
kohtualluvus perekonnaõiguse küsimustes; kohtuotsuse tunnustamine ja
täitmine abieluasjades
Õiguslikud vormid: määrus (EL) 2019/1111; määrus (EÜ) nr 2201/2003

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8123

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium