Subject: Pöördumine seoses isikusamasuse tuvastamisega füüsilise dokumendita
From: "Info Aadress" <[email-masked]>
To: "SiM info" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "[email-masked]", <[email-masked]>
Cc: Keilin Tammepärg (ITL) <[email-masked]>
Date: Wed, 23 Apr 2025 13:19:36 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastame Teile Eesti Infotehnoloogia ja Telekommunikatsiooni Liidu
23.04.2025 kirja nr 6.1-2/67 „Pöördumine seoses isikusamasuse
tuvastamisega füüsilise dokumendita“.

Lugupidamisega

Heleri Vahemäe

Büroojuht

Eesti Infotehnoloogia ja

Telekommunikatsiooni Liit

Lõõtsa 2B

11415 Tallinn

Mob 5115521

Tel 6177 145

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.itl.ee <http://www.itl.ee/>