Subject: Eesti Interneti SA nõukogu pöördumine asutajaliikmete poole loobuda 2024. a kohta siseaudiitori teenuse täiendavast ostmisest
From: "Aet Rahe" <[email-masked]>
To: "[email-masked]", <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, "Karmen Turk | TRINITI" <[email-masked]>, "Heiki Sibul"
Date: Tue, 22 Apr 2025 17:17:02 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Head Eesti Interneti SA asutajaliikmed,

Edastan teile pöördumise Eesti Interneti SA (edaspidi EIS) nõukogu 
ettepanekuga loobuda nõudest luua EISis täiendav siseaudiitori ametikoht või 
tellida täiendav audit, kuna nõukogu peab seda majanduslikult 
ebaotstarbekaks.

Täiendava auditi vajadus tuleneb 
<https://meedia.internet.ee/files/Eesti%20Interneti%20Sihtasutuse%20p%C3%B5hikiri%20.pdf> 
EISi põhikirja punktist 5.4 - juhul, kui aruandeaasta bilansipäeva seisuga 
on EISi bilansimaht suurem kui kaks miljonit eurot:

5.4. EIS on kohustatud moodustama siseaudiitori ametikoha või ostma 
siseaudiitori teenust audiitorühingult, kui aruandeaasta bilansipäeva 
seisuga on sihtasutuse bilansimaht suurem kui kaks miljonit eurot või 
aruandeaasta tulud on suuremad kui kaks miljonit eurot.

***

05.03.25 toimus Eesti Interneti SA nõukogu koosolek, kus kinnitati EISi 
2024. a majandusaasta aruanne. Nõukogu arutas koosolekul EISi põhikirja 
punkti 5.5 kohaselt võimalust loobuda EISis siseaudiitori ametikoha 
loomisest või siseaudiitori teenuse ostmisest audiitorühingult.

5.5. Sihtasutusel on õigus loobuda siseaudiitori ametikoha loomisest või 
siseaudiitori teenuse ostmisest audiitorühingult, kui see võib nõukogu 
hinnangul osutuda majanduslikult otstarbekaks. Nõukogu sellekohane otsus 
tuleb eelnevalt kooskõlastada sihtasutuse kõigi asutajatega

***

EISI nõukogu teeb käesolevaga asutajaliikmetele EISi põhikirja punkti 5.5 
kohaselt ettepaneku loobuda 2024.a kohta siseaudiitori teenusest. Nõukogu 
leiab, et see pole majanduslikult otstarbekaks. EIS'i näol on tegemist 
läbipaistva, regulaarselt auditeeritud organisatsiooniga, lisaks on 
bilansimahu suurenemine seotud 2024.a toimunud reserveeritud ja blokeeritud 
domeenide oksjonil saadud ühekordse tuluga, mis järgnevatel aastatel 
sellisel kujul ei kordu.

Palun tutvuge ka manuses oleva digiallkirjastatud pöördumisega, millest 
leiate täiendavad selgitused.

Lugupidamisega,

Aet Rahe

Eesti Interneti SA nõukogu esimees
55677997