Subject: [EIS] Ülesanne täitmiseks: eelnõu RIIGIKOGU/25-0409 - "Tööstusheite seaduse muutmise seaduse eelnõu (628 SE)"
From: <[email-masked]>
To: "[email-masked]"
Date: Tue, 22 Apr 2025 11:51:46 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

EISi teade

Eelnõude infosüsteemis (EIS) on antud täitmiseks ülesanne.
Eelnõu toimik: RIIGIKOGU/25-0409 - Tööstusheite seaduse muutmise seaduse 
eelnõu (628 SE)

Eelnõu kohta seisukoha esitamine vastavalt Riigikantselei 21.4.2025 
resolutsioonile

Osapooled: Kliimaministeerium

Tähtaeg: 08.05.2025 23:59

Ülesandega seonduvad dokumendid on kättesaadavad EISis.
Link eelnõu toimiku vaatele: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/308d600a-7c80-4e91-9e96-da272f71ee88
Link menetlusetapile: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/308d600a-7c80-4e91-9e96-da272f71ee88?activity=2

Eelnõude infosüsteem (EIS)
https://eelnoud.valitsus.ee/main