Subject: [EIS] Ülesanne täitmiseks: eelnõu RIIGIKOGU/25-0408 - "Liikluskindlustuse seaduse täiendamise seaduse (kergliikurite kindlustamine) eelnõu (631 SE)"
From: <[email-masked]>
To: "[email-masked]"
Date: Tue, 22 Apr 2025 11:58:21 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

EISi teade

Eelnõude infosüsteemis (EIS) on antud täitmiseks ülesanne.
Eelnõu toimik: RIIGIKOGU/25-0408 - Liikluskindlustuse seaduse täiendamise 
seaduse (kergliikurite kindlustamine) eelnõu (631 SE)

Eelnõu kohta seisukoha esitamine vastavalt Riigikantselei 21.4.2025 
resolutsioonile

Osapooled: Rahandusministeerium

Tähtaeg: 08.05.2025 23:59

Ülesandega seonduvad dokumendid on kättesaadavad EISis.
Link eelnõu toimiku vaatele: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/03321938-923c-4b77-a9ca-ed286a859b89
Link menetlusetapile: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/03321938-923c-4b77-a9ca-ed286a859b89?activity=2

Eelnõude infosüsteem (EIS)
https://eelnoud.valitsus.ee/main