Subject: Kutse kohtunike XXIV korralisele täiskogule - 05.06.2025, Viljandi
From: Kadri Nõmm <[email-masked]>
To: "[email-masked]"
Cc: "[email-masked]"
Date: Thu, 17 Apr 2025 11:47:48 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Austatud Liisa-Ly Pakosta

Olete oodatud kohtunike kahekümne neljandale korralisele täiskogule, mis
toimub neljapäeval, 5. juunil 2025 Ugala Teatris (Vaksali 7, Viljandi).
Seekordse kohtunike täiskogu teemaks on „Kohtuniku töökoormus, kohustused
ja vastutus“.

Olete palutud ka Riigikohtu esimehe vastuvõtule, mis toimub 5. juuni õhtul
algusega kell 18.00 Pärimusmuusika Aidas (Tasuja pst 6, Viljandi).

Riigikohtu esimehe kutse ja täiskogu päevakorra kavand on lisatud
käesolevale e-kirjale. Lõplik päevakord kinnitatakse täiskogul.

Lugupidamisega

Kadri Nõmm

Riigikohtu sekretär

730 9002