Subject: [EIS] Ülesanne täitmiseks: eelnõu RIIGIKOGU/25-0397 - "Mootorsõidukimaksu seaduse muutmise seaduse eelnõu (626 SE)"
From: <[email-masked]>
To: "[email-masked]"
Date: Wed, 16 Apr 2025 17:36:13 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

EISi teade

Eelnõude infosüsteemis (EIS) on antud täitmiseks ülesanne.
Eelnõu toimik: RIIGIKOGU/25-0397 - Mootorsõidukimaksu seaduse muutmise 
seaduse eelnõu (626 SE)

Eelnõu kohta seisukoha esitamine vastavalt Riigikantselei 16.4.2025 
resolutsioonile

Osapooled: Rahandusministeerium; Sotsiaalministeerium

Tähtaeg: 08.05.2025 23:59

Ülesandega seonduvad dokumendid on kättesaadavad EISis.
Link eelnõu toimiku vaatele: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/883545d7-846b-4383-ae9b-21d62d9dc17f
Link menetlusetapile: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/883545d7-846b-4383-ae9b-21d62d9dc17f?activity=2

Eelnõude infosüsteem (EIS)
https://eelnoud.valitsus.ee/main