Subject: Määruse nr 44 „Nõuded numbri liikuvuse tagamiseks sideettevõtja vahetamisel“ muutmise eelnõu
From: "Anna Pauliina Sutt" <[email-masked]>
To: "[email-masked]"
Cc: "Liisi Moks - JUSTDIGI" <[email-masked]>,Margus Nõlvak <[email-masked]>, "Taivo Kendla" <[email-masked]>
Date: Thu, 17 Apr 2025 11:17:44 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Käesolevaga edastame Tele2 Eesti AS tagasiside majandus- ja
kommunikatsiooniministri 14. juuni 2011. a määruse nr 44 „Nõuded numbri
liikuvuse tagamiseks sideettevõtja vahetamisel“ muutmise määruse eelnõule.

Küsimuste korral oleme valmis omalt poolt esitatud seisukohti täiendavalt
selgitama ning soovi korral ministeeriumi esindajatega antud teemal
kohtuma.

Parimate soovidega,

Kind regards,

Anna Pauliina Sutt

Jurist / Lawyer

Äriturvalisuse ja Juriidiliste Suhete Osakond / Legal and Business
Security Department

Tele2 Eesti AS

Aadress: Valukoja 8, 11415 Tallinn, Estonia
Telefon: +372 5505576

******** IMPORTANT NOTICE ********
The content of this e-mail is intended for the addressee(s) only and may
contain information that is confidential and/or otherwise protected from
disclosure. If you are not the intended recipient, please note that any
copying, distribution or any other use or dissemination of the information
contained in this e-mail (and its attachments) is strictly prohibited. If
you have received this e-mail in error, kindly notify the sender
immediately by replying to this e-mail and delete the e-mail and any
copies thereof.

Tele2 AB (publ) and its subsidiaries (“Tele2 Group”) accepts no
responsibility for the consequences of any viruses, corruption or other
interference transmitted by e-mail.