Subject: [EIS] Ülesanne täitmiseks: eelnõu RIIGIKOGU/25-0395 - "Energiakandjate aktsiisitõusude kehtetuks tunnistamise seaduse eelnõu (627 SE)"
From: <[email-masked]>
To: "[email-masked]"
Date: Wed, 16 Apr 2025 17:40:07 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

EISi teade

Eelnõude infosüsteemis (EIS) on antud täitmiseks ülesanne.
Eelnõu toimik: RIIGIKOGU/25-0395 - Energiakandjate aktsiisitõusude kehtetuks 
tunnistamise seaduse eelnõu (627 SE)

Eelnõu kohta seisukoha esitamine vastavalt Riigikantselei 16.4.2025 
resolutsioonile

Osapooled: Rahandusministeerium

Tähtaeg: 08.05.2025 23:59

Ülesandega seonduvad dokumendid on kättesaadavad EISis.
Link eelnõu toimiku vaatele: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/a0208788-391d-47a4-950d-a5052f6e55ce
Link menetlusetapile: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/a0208788-391d-47a4-950d-a5052f6e55ce?activity=2

Eelnõude infosüsteem (EIS)
https://eelnoud.valitsus.ee/main