Subject: C-181/25
From: <[email-masked]>
To: "[email-masked]", <[email-masked]>,Merle Järve, <[email-masked]>,Käddi Tammiku, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 15 Apr 2025 11:37:00 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked],
[email-masked], [email-masked], [email-masked], [email-masked],
[email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/173
Kohtuasja number: C-181/25
Vastuse kuupäev: 29.04.2025
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: avaliku sektori vahendite eraldamine eraõiguslike
tervishoiuteenuste osutamiseks; konkurentsi kaitse põhimõte; lepingu
sõlmimise kriteeriumid; teenuste osutamine siseturul; tervishoiuteenus;
võrdsuse põhimõte
Õiguslikud vormid: direktiiv 2006/123/EÜ; ELL artikkel 3; ELTL artikkel
106; ELTL artikkel 116; ELTL artikkel 117; ELTL artikkel 3

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8114

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium