Subject: [EIS] Ülesanne täitmiseks: eelnõu RIIGIKOGU/25-0365 - "Rahvatervise seaduse muutmise seaduse eelnõu (617 SE)"
From: <[email-masked]>
To: "[email-masked]"
Date: Thu, 10 Apr 2025 19:26:26 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

EISi teade

Eelnõude infosüsteemis (EIS) on antud täitmiseks ülesanne.
Eelnõu toimik: RIIGIKOGU/25-0365 - Rahvatervise seaduse muutmise seaduse 
eelnõu (617 SE)

Eelnõu kohta seisukoha esitamine vastavalt Riigikantselei 10.4.2025 
resolutsioonile

Osapooled: Sotsiaalministeerium; Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium

Tähtaeg: 30.04.2025 23:59

Ülesandega seonduvad dokumendid on kättesaadavad EISis.
Link eelnõu toimiku vaatele: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/1c7550bb-46b8-4be4-924e-74dc061cec68
Link menetlusetapile: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/1c7550bb-46b8-4be4-924e-74dc061cec68?activity=2

Eelnõude infosüsteem (EIS)
https://eelnoud.valitsus.ee/main