Subject: Fw: Maksekäsu kiirmenetluse avalduste esitamise X-tee teenuse peatamine
From: Merle Laurimäe <[email-masked]>
To: "[email-masked]"
Date: Fri, 11 Apr 2025 13:46:58 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.
Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.	Tere
 
RIK on Justiits- ja Digiministeeriumi palvel edastanud Julianus Inkasso
OÜ-le teavituse X-tee teenuse massAsjadeLoomine peatamise kohta. 
 
Soovime paluda täiendavaid selgitusi kõnealuse otsuse kohta. Meile ei ole
varasemalt edastatud ühtegi järelepäirmist ega hoiatust ega konkreetset
teavet võimaliku rikkumise kohta, mistõttu on 11.04.2025. a teavitus
teenuse peatamisest meie jaoks ootamatu ja üllatuslik.
 
Julianus Inkasso OÜ on valmis koostööks olukorra selgitamisel ning
võimalike eksimuste parandamisel. Julianus Inkasso OÜ palub:
1.  Täpsustada, millal ja millises vormis on toimunud väidetav valeandmete
esitamine;
2.  Esitada viited või näited konkreetsetest juhtumitest või andmetest,
mis tingis teenuse peatamise otsuse tegemise;
3.  Selgitada, millistel tingimustel oleks võimalik teenuse kasutusõiguse
taastamine;
4.  Kinnitada, et enne piirangu kohaldamist ei ole Julianuse poole
selgituste saamiseks pöördutud.
Loodame, et olukorda on võimalik konstruktiivses koostöös lahendada ning
teenuse kasutamise taastamine saab toimuda vastastikuse arusaamise ja
usalduse alusel.
 
Palume vastust esimesel võimalusel, et saaksime vajadusel täiendavaid
samme kavandada.

-------------------------
Lugupidamisega
Merle Laurimäe
Tegevjuht
mob: &#43;372 551 1433
[email-masked]
 <https://www.julianus.ee/>  		 <https://www.taust.ee/>
<https://www.linkedin.com/company/julianus-inkasso/>
<https://www.facebook.com/Julianus-Inkasso-O%C3%9C-162306720641719/>  	
	Käesolev e-kiri koos võimalike lisadega on konfidentsiaalne. Kui
Te olete saanud selle ekslikult, siis palume sellest meile viivitamatult
teatada ja kiri koos lisadega hävitada. Täname.
This e-mail and any attachments are confidential and privileged. If you
have received this e-mail in error please notify us immediately and delete
all received information instantly. Thank you.

  ________________________________  
From: Andrek Laanemets &lt;[email-masked]&gt;
Sent: Friday, April 11, 2025 10:10
To: Jurist Julianus &lt;[email-masked]&gt;
Subject: Maksekäsu kiirmenetluse avalduste esitamise X-tee teenuse
peatamine 
 
Lp teenuse kasutaja
 
Anname teada, et maksekäsu kiirmenetluse infosüsteemi vastutava töötleja
Justiits- ja Digiministeeriumi palvel sulgeme teile maksekäsu
kiirmenetluse avalduste esitamiseks X-tee teenuse massAsjadeLoomine, kuna
teadaolevalt olete kasutanud X-tee teenust kohtule valeandmete
esitamiseks.
 
Eelnevast tulenevalt ei ole teil enam võimalik esitada sõnumipõhist
maksekäsu kiirmenetluse avaldust. Maksekäsu kiirmenetluse avalduse
esitamise võimalus avaliku e-toimiku vahendusel säilib.
 
Küsimuste tekkimisel palun võtke ühendust vastutava töötleja Justiits- ja
Digiministeeriumiga [email-masked].
 
Lugupidamisega
 <http://www.rik.ee/>  		Andrek Laanemets	
	Tootejuht	
	Kohtute infosüsteemide tiim	
	[email-masked]	
	 <https://www.facebook.com/profile.php?id=100068614174252>
<http://www.instagram.com/rikikad>
<http://www.linkedin.com/company/centre-of-registers-and-information-syste
ms>  	
  www.rik.ee