Subject: RE: Maksekäsu kiirmenetluse avalduste esitamise X-tee teenuse peatamine
From: "Marko Ilves" <[email-masked]>
To: "[email-masked]"
Cc: "Andrek Laanemets", "Sven Kliimann" <[email-masked]>, "Anne-Liis Veski" <[email-masked]>
Date: Fri, 11 Apr 2025 12:58:20 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.
Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.	Tere
 
Oleme saanud Registrite ja Infosüsteemide Keskuse poolt teavituse justkui
suletakse maksekäsu kiirmenetluse avalduste esitamiseks X-tee teenus,
viitega, et kohtule on esitatud valeandmeid. 
Võttes arvesse kõiki investeeringuid, mis on tehtud selleks, et süsteem
üles ehitada ja sinna panustatud muud ressursid, siis leiab ettevõte, et
vastav otsus vajab siiski oluliselt laiemat arutelu ja põhjendusi, kui
üksnes fakti ette seadmine. 
 
Seega, ootame tagasisidet esimesel võimalusel.  

Marko Ilves  
CEO / Tegevjuht
(&#43;372) 50 51 508 
B2 Impact OÜ, Mustamäe tee 16, Tallinn, 10617 
  
B2 Impact – We build financial health 
Käesolev e-posti sõnum ja selle võimalikud manused on adresseeritud
üksnes ülalmärgitud isikutele ja võivad sisaldada konfidentsiaalset
informatsiooni või informatsiooni, mille avaldamine on seadusega piiratud.
Juhul, kui olete saanud käesoleva teate ekslikult või Te pole selle
nimetatud saaja, palume Teil viivitamatult teavitada sellest sõnumi
saatjat ja kustutada käesoleva e-posti sõnum koos kõigi selle manustega
oma arvutisüsteemist. 
  
This e-mail and its possible attachments may contain confidential
information or information the disclosure of which may be limited with
legal acts. Any kind of use or copying of this e-mail by persons not
specified as recipients is prohibited. If you have received this e-mail by
mistake, please notify the sender immediately and then delete the e-mail
with all possible attachments from your computer system without forwarding
or saving any copies. 

 
 
From: Andrek Laanemets &lt;[email-masked]&gt; 
Sent: Friday, April 11, 2025 10:10 AM
To: Marko Ilves &lt;[email-masked]&gt;; Sven Kliimann
&lt;[email-masked]&gt;
Subject: Maksekäsu kiirmenetluse avalduste esitamise X-tee teenuse
peatamine
Importance: High
 
Lp teenuse kasutaja
 
Anname teada, et maksekäsu kiirmenetluse infosüsteemi vastutava töötleja
Justiits- ja Digiministeeriumi palvel sulgeme teile maksekäsu
kiirmenetluse avalduste esitamiseks X-tee teenuse massAsjadeLoomine, kuna
teadaolevalt olete kasutanud X-tee teenust kohtule valeandmete
esitamiseks. 
 
Eelnevast tulenevalt ei ole teil enam võimalik esitada sõnumipõhist
maksekäsu kiirmenetluse avaldust. Maksekäsu kiirmenetluse avalduse
esitamise võimalus avaliku e-toimiku vahendusel säilib. 
 
Küsimuste tekkimisel palun võtke ühendust vastutava töötleja Justiits- ja
Digiministeeriumiga [email-masked].
 
Lugupidamisega
 <http://www.rik.ee/>  		Andrek Laanemets	
	Tootejuht	
	Kohtute infosüsteemide tiim	
	[email-masked]	
	 <https://www.facebook.com/profile.php?id=100068614174252>
<http://www.instagram.com/rikikad>
<http://www.linkedin.com/company/centre-of-registers-and-information-syste
ms>  	
  www.rik.ee