Subject: C-176/25
From: <[email-masked]>
To: "[email-masked]", <[email-masked]>
Date: Fri, 11 Apr 2025 10:02:07 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/168
Kohtuasja number: C-176/25
Vastuse kuupäev: 25.04.2025
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: lepinguliste võlasuhete suhtes kohaldatav õigus; lepinguväliste
võlasuhete suhtes kohaldatav õigus; teabe ja/või fotode avaldamine
veebilehel; kasutusõiguse üleandmine
Õiguslikud vormid: määrus (EÜ) nr 593/2008; määrus (EÜ) nr 864/2007

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8109

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium