Subject: [EIS] Ülesanne täitmiseks: eelnõu RIIGIKOGU/25-0364 - "Liiklusseaduse täiendamise seaduse eelnõu (616 SE)"
From: <[email-masked]>
To: "[email-masked]"
Date: Wed, 9 Apr 2025 17:32:12 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

EISi teade

Eelnõude infosüsteemis (EIS) on antud täitmiseks ülesanne.
Eelnõu toimik: RIIGIKOGU/25-0364 - Liiklusseaduse täiendamise seaduse eelnõu 
(616 SE)

Eelnõu kohta seisukoha esitamine vastavalt Riigikantselei 28.3.2025 
resolutsioonile

Osapooled: Kliimaministeerium; Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium; 
Siseministeerium; Regionaal- ja Põllumajandusministeerium

Tähtaeg: 30.04.2025 23:59

Ülesandega seonduvad dokumendid on kättesaadavad EISis.
Link eelnõu toimiku vaatele: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/458a5819-a8b0-4b16-9454-9262ac6642c6
Link menetlusetapile: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/458a5819-a8b0-4b16-9454-9262ac6642c6?activity=2

Eelnõude infosüsteem (EIS)
https://eelnoud.valitsus.ee/main