Subject: Tallinna Linnakantselei, Kiri, 1-12/481-1
From: "Linnakantselei Postipoiss" <[email-masked]>
To: "[email-masked]"
Date: Thu, 10 Apr 2025 14:15:32 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Dokumendi liik: Kiri
Teie:  nr
Meie: 10.04.2025 nr 1-12/481-1
Pealkiri: Ettepanek täpsustada korrakaitseseaduses avaliku koosoleku mõistet 
ja koosolekust teatamise tähtaega

Lugupidamisega
Tallinna Linnakantselei

Digitaalselt allkirjastatud dokumendi avamiseks on vaja ID-tarkvara, mille 
saate alla laadida veebilehelt https://installer.id.ee/
Digitaalselt allkirjastatud dokumendi avamiseks nutitelefonis laadige palun 
alla RIA tasuta DigiDoc äpp, mille leiate veebilehelt 
https://www.id.ee/artikkel/ria-digidoc-mobiilirakendus/

Для открытия документа с дигитальной подписью необходима ID-программа, 
которую можно скачать в интернете: https://installer.id.ee/?lang=rus
Для открытия в телефоне документа с дигитальной подписью необходимо скачать 
бесплатное мобильное приложение DigiDoc äpp, которое можно скачать в 
интернете:  https://www.id.ee/ru/artikkel/mobilnoe-prilozhenie-ria-digidoc/

Teile on saadetud e-kiri Tallinna Linnakantselei dokumendihaldussüsteemist 
Postipoiss. Palun ärge saatke kirjale vastust Reply-ga, vaid saatke vastus 
e-posti aadressile [email-masked].