Subject: E-äriregistris olevad avalikud andmed
From: Argo Hanimägi <[email-masked]>
To: "[email-masked]"
Date: Tue, 8 Apr 2025 11:56:05 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Sooviksime täpsustust e-äriregistris avalikult olevate dokumentide kohta.

E-äriregistris on dokumentide üksuse all dokumendi liik „elektrooniliselt
esitatud kandeavaldus“ ja korteriühistu korral on seal antud juhul KÜ
üldkoosoleku protokoll koos koosolekul osavõtjate nimekirjaga.

Koosoleku osavõtjate nimekirjas näha korteriomaniku nimi, mõnel juhul ka
tel. number, e-maili aadress ja füüsiline allkiri.

Kuna seal on avalikult nähtavad mõningad korteriomaniku kontakt andmed,
siis korteriomaniku arvates ei tohiks need avalikud olla, kuna see ei
vastavat korteriomaniku arvates andmekaitse seadusele. Ehk kas selline
olukord on lubatud  või mitte?

Ja kui selline asi ei ole lubatud, et need andmed seal üleval on, siis mis
võimalused on registris olevatel dokumentidel ära kustutada korteriomanike
lisa andmed? Kes peaks seda antud juhul tegema ning mis andmed on lubatud
ja mis mitte?

Lugupidamisega

Argo Hanimägi

OÜ Ropka Elamu

kinnisvarahaldur

5259697

E-N 9-17   R 9-14

https://ropkaelamu.ee/