Subject: C-124/25 ja C-159/25
From: <[email-masked]>
To: "[email-masked]", <[email-masked]>
Date: Tue, 8 Apr 2025 15:22:38 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/164
Kohtuasja number: C-124/25 ja C-159/25
Vastuse kuupäev: 22.04.2025
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: kohtu sõltumatus ja erapooletus; mõisted ?sõltumatu, erapooletu
ja seaduse alusel moodustatud kohus?
Õiguslikud vormid: ELL artikkel 19; ELL artikkel 2; EL põhiõiguste harta
artikkel 20; EL põhiõiguste harta artikkel 47; määrus (EL) 2024/1689

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8105

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium