Subject: Kohtudokumentide edastamine kohtuasjas nr 3-25-263
From: <[email-masked]>
To: "[email-masked]"
Date: Wed, 2 Apr 2025 13:13:10 +0300

Tere

Tallinna Halduskohus Tallinna kohtumaja edastab Teile järgmised dokumendid 
(lisatud manusena):

*	02.04.2025 koostatud kohtunõue, dokumendi koostaja Janek Laidvee

Kirja ja selle manuste kättesaamise kohta palume viivitamatult saata 
elektroonilisel teel kinnitus e-posti aadressile [email-masked].

Lugupidamisega

Evely East
Istungisekretär
Tallinna Halduskohus Tallinna kohtumaja
6200100
Käesolev kiri on Tallinna Halduskohus Tallinna kohtumaja poolt saadetud 
menetlusdokument. Kui Teie ei ole kirja adressaat või kiri on muul põhjusel 
sattunud teie kätte ekslikult, palume sellest viivitamatult teavitada 
e-posti aadressil [email-masked]. Kiri võib sisaldada 
konfidentsiaalset informatsiooni, mille levitamine kõrvalistele isikutele on 
lubamatu.