Subject: auditeerimine
From: <[email-masked]>
To: "[email-masked]"
Date: Tue, 1 Apr 2025 09:42:18 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Meie firmasid auditeerinud audiitorbüroo saatis meile 28.03.2025.a. kirja,
milles teatasid, et audiitorite vanuse tõttu on nad sunnitud tegevust
märgatavalt kokku tõmbama ja meie ettevõtteid seetõttu enam auditeerida ei
saa.

Oleme läbi helistanud audiitorkogu lehel olevad audiitorbürood, aga mitte
keegi uusi kliente ei võta.

Alternatiivina on pakutud võimalust teha firmadele audit augusti-septembri
jooksul.

Audiitorkogu telefonile helistades  lihtsalt mööndi fakti, et audiitoreid
on vähe ja väga suur osa nendest on ka pensioniealised.

Me ei taha muutuda seaduserikkujateks. Kas on võimalik teha taotlus, et
meie firmade 2024.a. majandusaasta esitamise tähtaega pikendatakse kuni
30.09.2025.a., et saaksime esitada auditeerimisele minevad aruanded nii
nagu seaduses kirjas?

Lugupidamisega

Ria Värsi

OÜ Balti Kinnisvara