Subject: Päring seoses äriühingute kestlikkusalase hoolsuskohustuse direktiivi (CSDDD) täitmisega
From: "Riina Rebane-Maipuu" <[email-masked]>
To: "[email-masked]"
Cc: "Kadi Karus"
Date: Fri, 28 Mar 2025 10:58:24 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.
Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.	Tere

Justiits- ja Digiministeerium edastas 10.03.2025 valitud huvigruppidele
ning ministeeriumidele kirja nr 7-1/2352, milles soovitakse kaasata
valdkonnaga seotud huvigrupid ja ministeeriumid Vabariigi Valitsuse
seisukohtade kujundamisse, mille alusel saab Eesti töögrupis CSDDD sisu
muutmise asjus kaasa rääkida.

Kirjas esitate ülevaate Euroopa Komisjoni poolt tehtud
muudatusettepanekutest võrreldes 24. juulil 2024 jõustunud CSDDD sisuga.

Arvestades, et tegemist on suuremahulise aruandekohustusega, mis täna
teadaolevalt jõustub AS-i Olerex jaoks täies mahus, palume enda
tegevusplaani kujundamiseks infot, missuguses ajaraamis on kavandatud
muudatusettepanekute menetlemine ja jõustamine. Samuti ootame Teilt
juhiseid, kuidas peaks praeguse seisuga teadaoleva info pinnal oma
tegevusi planeerima suurettevõtja, kelle suhtes kohaldub 2025.a kohta
kestlikkusaruande koostamise ja avalikustamise nõue.

Lugupidamisega 

Riina Rebane-Maipuu
AS Olerex
jurist
 
Tel:  &#43;372 5698 1216
E-mail:  [email-masked]
www.olerex.ee

P   Säästa loodust – mõtle, enne kui prindid!
 
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on konfidentsiaalne
ning mõeldud kasutamiseks ainult e-kirja adressaatidele. E-kirjas
sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata edasi
saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada. Juhul, kui Te
olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, teavitage sellest koheselt
saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.