Subject: [EIS] Ülesanne täitmiseks: eelnõu RIIGIKOGU/25-0323 - "Maksurahu kehtestamise seaduse eelnõu (607 SE)"
From: <[email-masked]>
To: "[email-masked]"
Date: Fri, 28 Mar 2025 16:42:33 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

EISi teade

Eelnõude infosüsteemis (EIS) on antud täitmiseks ülesanne.
Eelnõu toimik: RIIGIKOGU/25-0323 - Maksurahu kehtestamise seaduse eelnõu 
(607 SE)

Eelnõu kohta seisukoha esitamine vastavalt Riigikantselei 28.3.2025 
resolutsioonile

Osapooled: Rahandusministeerium

Tähtaeg: 17.04.2025 23:59

Ülesandega seonduvad dokumendid on kättesaadavad EISis.
Link eelnõu toimiku vaatele: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/d1db022a-6feb-4318-a458-6e69c1868534
Link menetlusetapile: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/d1db022a-6feb-4318-a458-6e69c1868534?activity=2

Eelnõude infosüsteem (EIS)
https://eelnoud.valitsus.ee/main