Subject: Ametlike Teadaannete küsimus
From: Herstin Mäepea <[email-masked]>
To: "[email-masked]"
Date: Thu, 27 Mar 2025 14:08:34 +0200

Tere

Ametlike Teadaannete õiguslik küsimus, palun suunata Leon Bauer-ile 
vastamiseks.

Lugupidamisega

Herstin Mäepea

Avaliku õigusteabe tiim

Registrite ja Infosüsteemide Keskus

ametlik.teade <mailto:[email-masked]> @just.ee

Riigi IT Keskus

Pöördumine #8166285: "Küsimus Võlausaldajate üldkoosoleku kokkukutsumise 
kuulutuse avaldamise kohta" on määratud teie gruppi.

Pealkiri:

Küsimus Võlausaldajate üldkoosoleku kokkukutsumise kuulutuse avaldamise 
kohta

Algataja:

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Asutus:

Prioriteet:

Madal

Kirjeldus:

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Pankrs 79 lg 2 p 2 kohaselt kutsub pankrotihaldur võlausaldajate 
üldkoosolekut kui seda nõuavad võlausaldajad. Pankrs 79 lg 3 Üldkoosolek 
tuleb kokku kutsuda 14 päeva jooksul nõude esitamisest arvates. Kui haldur 
nimetatud tähtaja jooksul üldkoosolekut kokku ei kutsu, võivad seda teha 
pankrotitoimkond või võlausaldajad, kes koosoleku kokkukutsumist nõuavad.

Kui võlausaldajjate üldkoosolekut kutsub kokku pankrotihaldur siis avaldab 
haldur Pankrs 79 lg 4 järgse kuulutuse ametlikes teadaannetes. Meil OÜ Tark 
investor ja OÜ 7 idee on võlausaldajad Erik Lakernikov-i 38304110409 
pankrotimenetluses meie soovime kutsuda kokku võlausaldajate üldkoosolekut 
kuna haldur ei ole seda kokku kutsunud.

Kuidas saab avaldada sellise Pankrs 79 lg 4 järgse kuulutuse ametlikes 
teadaannetes? Palun anda mulle Anton Surovtsovile isikukood 38409200229 
võimalus sellise kuulutuse avaldamiseks.

Parimate soovidega

Anton Surovtsov

OÜ Tark Investor, OÜ 7 Idee juhatuse liige

 <https://itabi.sise.rit.ee:443/main/Request/8166285?TENANTID=202047782&auth=atk1> 
Ava pöördumine

Heade soovidega

 <mailto:[email-masked]> [email-masked] | 663 6464