Subject: Meeldetuletus XXVIII Eesti Harjutuskohtu võistluse sotisaalüritusest
From: "Harjutuskohtu Selts" <[email-masked]>
Date: Wed, 26 Mar 2025 10:08:13 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Seoses läheneva EHKS-i XXVIII harjutuskohtu võistluse suulise vooruga 
saadame Teile meeldetuletuse, et ootame kuni kahte Teie asutuse esindajat 
meeleolukale õhtusele sotsiaalüritusele, mille eesmärk on kokku viia Eesti 
õigusmaastiku tulevikutalendid ja oma valdkonna eksperdid. Üritus toimub 4. 
aprillil 2025 kell 19:00-01:00 Klubis Gutenberg (Kastani tn 42, Tartu). 
Sotsiaalüritus on suurepärane võimalus tutvustada pealehakkajatele 
tudengitele vabas õhkkonnas võimalusi õigusvaldkonna tööturul ning anda meie 
toetajatele edumaa parimate kandidaatide värbamisel. Kindlasti tuleb väga 
meeleolukas õhtu ning loodame näha rohket osavõttu. Kui Teile on juba teada, 
kas Teie asutusest on sotsiaalüritusele tulijaid, siis andke sellest meile 
palun märku.

Samuti olete oodatud vaatama võistluse vaatemängulist finaalvooru, mis 
toimub 5. aprillil 2025 Riigikohtus algusega kell 12:30. Kohtumajja saab 
koguneda alates kell 12:00. Palun andke oma soovist finaalvooru vaatama 
tulla meile teada hiljemalt 3. aprillil, et saaksime Riigikohtule edastada 
osalejate nimekirja.

-- 

Lugupidamisega
EHKS korraldusmeeskond

Eesti Harjutuskohtu Selts
Näituse 20, Tartu, 50409
http://harjutuskohus.ee/

  <https://ci3.googleusercontent.com/mail-sig/AIorK4z7P_rltdGG9Cc271QU2xcUArpwRi-pTpuPX9nTS7UEvmZLBFgLLV_e15nqJGhQa6ey5JmZ6CY>