Subject: C-147/25
From: <[email-masked]>
To: "[email-masked]", <[email-masked]>, "vana RAM Info", "Virge Aasa", <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 25 Mar 2025 10:39:32 +0200

Adressaadid: [email-masked], [email-masked],
[email-masked],[email-masked], [email-masked], [email-masked],
[email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/141
Kohtuasja number: C-147/25
Vastuse kuupäev: 08.04.2025
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: hea halduse põhimõte; isikute loetellu kandmine
sanktsioneeritud isikutega/üksustega seotuse tõttu; piiravad meetmed;
rahaliste vahendite külmutamine; riigisisesed meetmed; sanktsioonide
rakendamine; Venemaa vastu suunatud piiravad meetmed seoses olukorraga
Ukrainas
Õiguslikud vormid: ELL artikkel 19; EL põhiõiguste harta artikkel 41; EL
põhiõiguste harta artikkel 47; määrus (EL) nr 269/2014; otsus
2014/145/ÜVJP; rakendusmäärus (EL) 2022/336

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8082

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium