Subject: [EIS] Ülesanne täitmiseks: eelnõu RIIGIKOGU/25-0300 - "Raamatupidamise seaduse muutmise seaduse eelnõu bürokraatia vähendamiseks (600 SE)"
From: <[email-masked]>
To: "[email-masked]"
Date: Mon, 24 Mar 2025 20:56:50 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

EISi teade

Eelnõude infosüsteemis (EIS) on antud täitmiseks ülesanne.
Eelnõu toimik: RIIGIKOGU/25-0300 - Raamatupidamise seaduse muutmise seaduse 
eelnõu bürokraatia vähendamiseks (600 SE)

Eelnõu kohta seisukoha esitamine vastavalt Riigikantselei 24.3.2025 
resolutsioonile

Osapooled: Rahandusministeerium

Tähtaeg: 10.04.2025 23:59

Ülesandega seonduvad dokumendid on kättesaadavad EISis.
Link eelnõu toimiku vaatele: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/74a91c95-a1fb-4a53-91e3-3a0cfb19085c
Link menetlusetapile: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/74a91c95-a1fb-4a53-91e3-3a0cfb19085c?activity=2

Eelnõude infosüsteem (EIS)
https://eelnoud.valitsus.ee/main