Subject: Täiendav seisukoht atmosfääriõhu kaitse seaduse elnõule
From: "Elise Nassar" <[email-masked]>
To: "[email-masked]", <[email-masked]>
Date: Mon, 24 Mar 2025 16:15:42 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Edastan manuses AS-i Tallink Grupp täiendava seisukoha atmosfääriõhu
kaitse seaduse ja teiste seaduste muutmise seaduse (kasvuhoonegaaside
heitkogustega kauplemise süsteemi direktiivi muudatuste ülevõtmine)
eelnõule.

Lugupidamisega

ELISE NASSAR

Juhatuse liige

-

AS Tallink Grupp

Sadama 5, 10111 Tallinn,

Eesti

-

Tel: +372 61 282 05

Mob: +372 556 24 559

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.tallink.com/> www.tallink.com