Subject: [EIS] Ülesanne täitmiseks: eelnõu RIIGIKOGU/25-0288 - "Laulu- ja tantsupeoseaduse eelnõu (598 SE)"
From: <[email-masked]>
To: "[email-masked]"
Date: Wed, 19 Mar 2025 14:52:37 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

EISi teade

Eelnõude infosüsteemis (EIS) on antud täitmiseks ülesanne.
Eelnõu toimik: RIIGIKOGU/25-0288 - Laulu- ja tantsupeoseaduse eelnõu (598 
SE)

Eelnõu kohta seisukoha esitamine vastavalt Riigikantselei 19.3.2025 
resolutsioonile

Osapooled: Kultuuriministeerium; Rahandusministeerium

Tähtaeg: 10.04.2025 23:59

Ülesandega seonduvad dokumendid on kättesaadavad EISis.
Link eelnõu toimiku vaatele: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/471eb845-e250-4ef2-a094-215193cb745b
Link menetlusetapile: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/471eb845-e250-4ef2-a094-215193cb745b?activity=2

Eelnõude infosüsteem (EIS)
https://eelnoud.valitsus.ee/main