Subject: [EIS] Ülesanne täitmiseks: eelnõu RIIGIKOGU/25-0276 - "Tulumaksuseaduse muutmise seaduse eelnõu (597 SE)"
From: <[email-masked]>
To: "[email-masked]"
Date: Mon, 17 Mar 2025 15:27:12 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

EISi teade

Eelnõude infosüsteemis (EIS) on antud täitmiseks ülesanne.
Eelnõu toimik: RIIGIKOGU/25-0276 - Tulumaksuseaduse muutmise seaduse eelnõu 
(597 SE)

Eelnõu kohta seisukoha esitamine vastavalt Riigikantselei 17.3.2025 
resolutsioonile

Osapooled: Rahandusministeerium

Tähtaeg: 03.04.2025 23:59

Ülesandega seonduvad dokumendid on kättesaadavad EISis.
Link eelnõu toimiku vaatele: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/a794ce51-c96b-434c-84b9-4169c867bd42
Link menetlusetapile: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/a794ce51-c96b-434c-84b9-4169c867bd42?activity=2

Eelnõude infosüsteem (EIS)
https://eelnoud.valitsus.ee/main